Місце роботи: М. Одеса
Ми — українська митно-брокерська компанія з сучасним підходом, офісом в центрі Одеси.
Ми функціонуємо в умовах війни, пандемії, епідемій та маскових режимів, гарантуючи надійність та оперативність в будь-яких обставинах, коли товари перетинають кордон України в режимі експорту, імпорту та транзиту.
Наша компанія — це стабільний розвиваючийся бізнес, у своїй галузі, який гарантує своїм співробітникам зарплату на європейському рівні та пропонує невичерпні можливості для професійного росту.
Графік роботи: Пн-Пт, 9:00 — 18:00;
Що ми пропонуємо:
Офіційне працевлаштування відповідно до КЗпП України;
Гарантований щомісячний дохід до 20 тис. грн.;
Безкоштовне навчання;
Перспектива кар'єрного росту та можливість очолити новий напрямок в митно-брокерської компанії;
Мобільний зв’язок;
Комфортна зона для відпочинку та кави-брейку.
(//kollega.com.ua)
Твої обов’язки:
Виконання завдань
директора та оперативна реалізація проектів;
Організація та підтримка оптимального функціонування офісу;
Збір, аналіз та систематизація великих обсягів інформації;
Активна робота з джерелами в Інтернеті для отримання актуальних даних;
Створення інформаційних оглядів та матеріалів;
Ефективне розміщення інформації та оголошень в Інтернеті;
Систематичне введення та аналіз результатів у CRM.
Що ми шукаємо:
Грамотне володіння українською мовою;
Дисциплінованість та високий рівень організаційних навичок;
Креативність та здатність візуально мислити;
Творчий підхід до життя через дизайн, музику, літературу, кіно та театр;
Навички створення та обробки цифрового фото та відеоконтенту;
Високий рівень комп’ютерної грамотності та орієнтація в інтернеті.
Доброзичливість та охайний зовнішній вигляд;