Менеджер по роботі з Клієнтами, приймач замовлень,
диспетчер (ТТН),
оператор 1С, помічник логіста. Одеса. Резюме.
Прийом та оформлення замовлень (заявок) відповідно до встановленої системи документообігу, передача заявки (замовлення) відповідному виконавцю у мінімальні строки.
Оформлення обліково-звітної документації, ведення управлінського обліку у програмах.
Підготовка договорів та первинних документів.
Оформлення товарно-транспортних накладних (ТТН) згідно з прийнятими заявками.
Формування та оптимізація маршрутів.
Контроль за транспортом на маршруті.
Оформлення відповідних транспортних документів.
Прийом та обробка заявок, формування замовлень, оформлення повернень.
Контроль використання ПММ.
Ведення бази клієнтів.
Підготовка документів для відвантаження товару зі складу, прийому товарів складу (магазин).
(//kollega.com.ua)
Навички ведення товарного, фінансового, управлінського документообігу.
Навички та знання закупівельних, складських та продажних процесів.
Робота з митницею, складська та транспортна логістика.
Організація роботи з постачальниками та покупцями, ведення переговорів, відстеження поставок, логістика.
Ведення складського, управлінського обліку.
Відображення торгових операцій (прихід, витрата, повернення постачальнику, переміщення, списання, взаєморозрахунки з контрагентами тощо) у відповідній програмі ПК.
Ведення та систематизація клієнтської бази у відповідних програмах.
Оформлення первинних документів на прихід чи відвантаження товарів, переміщення товарів на складах чи магазинах.
Перевірка правильності заповнення та відповідності первинних документів законодавству та правилам, встановленим на підприємстві.
Контроль поставок товарів від початку угоди до надходження на об'єкт, контроль своєчасності оплати товарів, контроль дотримання правил зберігання конкретного товару.
Підготовка та аналізування даних для прийняття управлінських рішень.
Підтримка комунікації із Клієнтами.
м.т. +38 095 201 76 08 (Одеса)